Новини:

Стежте за останніми тенденціями, інноваціями, трансформаціями на ринку зовнішньої рекламі разом з BigBoard

Компанія BigBoard демонтувала великогабаритний уніпол на розв'язці мосту Патона - одну з найбільших рекламних конструкцій в Києві

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Уніпол був розташований в зеленій зоні. З початком осені і похолоданням, яке принесло з собою дощі, земля в зеленій зоні стала непридатною для безпроблемної роботи важкої техніки, задіяної в процесі демонтажу такої великогабаритної рекламної конструкції, як уніпол. Для того, щоб встановити кран вагою до 150т, були спеціально закуплені 16 бетонних плит, якими укріпили грунт і створили надійну основу для трудомістких монтажно-демонтажних робіт.

Демонтаж уніполу здійснений в рамках виконання приписів схем розміщення рекламних конструкцій у Києві, прийнятих Розпорядженням КМДА №1689 від 26.12.2017.

Варто зазначити, що уніпол на розв'язці мосту Патона був, в своєму роді, унікальним об'єктом зовнішньої реклами - рекламний носій, встановлений в 2002 році, став першою рекламною конструкцією такого великого формату в місті Києві. Свого часу, ефектна конструкція надала абсолютно нові, інноваційні можливості для рекламодавців, а також сприяла наповненню дохідної частини міського бюджету - так, тільки за останні 8 років сума сплачених орендних платежів склала близько 850 тис. грн.

  • Img 3684

Львівська міськрада відзначила внесок компанії BigBoard в благоустрій міста

З нагоди Дня підприємця, міська рада Львова відзначила пам'ятною нагородою компанію-оператора зовнішньої реклами BigBoard (група BigBoard Ukraine / JCDecaux) за вагомий внесок у розвиток міста і підтримку соціальних ініціатив.

Соціальні проекти благоустрою міського середовища є одним із стратегічно важливих пріоритетів діяльності групи BigBoard Ukraine. В першу чергу, мова йде про проекти сучасних вуличних меблів - установці зупинок громадського транспорту, інформаційно-афішних колон, кіосків та інших конструкцій, які формують комфортне міське середовище.

У 2012 році, компанія BigBoard встановила перші 2 зупинки європейського типу біля будівлі Львівського університету ім. Івана Франка. Всього, на початковому етапі проекту було встановлено 7 зупинок і 7 інформаційно-афішних колон, розташованих в історичному центрі Львова. Дизайн встановлених зупинок громадського транспорту був розроблений Норманном Фостером - легендарним архітектором і гуру сучасного, комфортного міського простору. Всі об'єкти, що встановлюються компанією BigBoard, виконані за технологією JCDecaux з використанням високоякісних і зносостійких матеріалів, що пройшли антикорозійну обробку, і забезпечують надійність експлуатації на багато років вперед. Для комфорту городян, зупинкові павільйони обладнані зручними лавками, тонованими стеклами і зарядкою для персональних гаджетів.

В рамках проекту, компанія BigBoard інвестує не тільки в установку і монтаж зупиночних павільйонів, а й бере на себе витрати на щоденне обслуговування і підтримку конструкцій в належному стані протягом усього періоду експлуатації. Для міського бюджету сучасні зупинки Нормана Фостера безкоштовні. Така практика співпраці міста та бізнесу була вперше запропонована і реалізована світовим лідером зовнішньої реклами JCDecaux, і сьогодні це успішно працює в усьому світі - такі об'єкти вуличних меблів можна побачити в Парижі, Празі, Відні, Мадриді, Нью-Йорку та інших світових столицях.

На сьогоднішній день у Львові вже встановлено понад 60 зупинок за технологією JCDecaux, в подальшому, це число планується довести до 100 об'єктів. Таким чином, більше 17% потреби міста в якісних зупинкових комплексах буде покрито зусиллями однієї компанії, без залучення коштів міського бюджету.

BigBoard Ukraine вже більше шести років успішно реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі. Компанія планує і далі розвивати цей напрямок діяльності, наочно демонструючи ефективність співпраці міста та бізнесу, і сучасне розуміння об'єктів зовнішньої реклами, як невід'ємної і органічною складовою комфортного міського простору.

#BigBoardMeetingPoint: вуличні меблі Нормана Фостера на ATLAS Weekend

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

В основі сучасних концепцій розвитку міст, передусім, лежить ідея створення комфортного простору для життя. Ідеї ​​соціальності та благоустрою підпорядковані складні інфраструктурні та урбаністичні проекти, завдяки яким сучасні міста стають «розумними», інтегрованими публічними просторами, орієнтованими на людину. Комфорт відчувається в деталях. І сьогодні над створенням красивих, комфортних і технологічних елементів міського середовища - вуличних меблів і конструкцій зовнішньої реклами - працюють провідні архітектори і дизайнери світу, а їх функціональність спрямована на підтримку цілісного і органічного міського простору.

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

#BigBoardMeetingPoint стала, в своєму роді, унікальною локацією фестивалю, оскільки сама платформа і всі її складові елементи були створені з предметів вуличних меблів (комфортна транспортна зупинка, інформаційні панелі) легендарного британського архітектора Нормана Фостера - людини, чиї дизайнерські розробки змінили вигляд багатьох міст у всьому світі, від Парижу до Нью-Йорка, а відтепер представлені ​​в Україні – BigBoard Ukraine вже понад шість років реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Одесі, Харькові та Дніпрі.

Під час фестивалю #BigBoardMeetingPoint стала дійсно популярним місцем зустрічі гостей івенту, особливо молоді – адже тут можна було відпочити, зарядити персональний гаджет, та фотографуватися в стильній фотозоні. Важливо й те, що відвідувачам приємно було дізнатися, що такі вуличні меблі й зручні зупинки з зарядкою для гаджетів, вже давно є в Україні:

"Мені подобається тут. Нещодавно я був у Празі, бачив такі зупинки там і, до речі, рекламні постери в такому форматі дуже органічно виглядають, це красиво! Думаю, саме такі речі роблять Україну схожою на справжню європейську столицю. На такий зупинці приємно знаходитись, зручно, що є зарядка для телефону і скло тоноване - добре захищає від сонця. І це просто круто!) »- каже молодий хлопчина, один з відвідувачів платформи, який чекав зустрічі з компанією друзів.

#BigBoardMeetingPoint і досвід безпосередньої комунікації з людьми на ATLAS Weekend, ще раз підтвердив і продемонстрував переваги нового підходу до зовнішньої реклами, як невід'ємної частини комфортного міського середовища, створеного для людини.

#bigboardmeetingpoint #bigboard #bigmedia #outdoorfurniture #outdoor #ooh #atlas #atlasweekend

На рекламних носіях в празькому аеропорту імені Вацлава Гавела вперше з'явилися повідомлення українською мовою - так міжнародний холдинг JCDecaux привітав колег з BigBoard Ukraine в чеській столиці

16-18 травня, велика корпоративна команда компанії BigBoard Ukraine, що входить в міжнародний холдинг JCDecaux, провела три дні в Празі - місті, в якому в 1993 році у акціонерів компанії вперше виникла ідея привезти зовнішню рекламу на територію пострадянської України. Французький акціонер BigBoard Ukraine, світовий лідер ринку ООН компанія JCDecaux, підготував сюрприз для українських колег - в залі прильоту команду BigBoard Ukraine зустріли білборди з привітанням і поздоровленням з 25-річчям компанії. Також, 16 травня в Празі відбувся урочистий гала-вечір «BigBoard Awards - 25 Big Star Years», присвячений 25-річчю компанії, в якому взяв участь голова JCDecaux Жан-Франсуа Деко, акціонери і співробітники BigBoard Ukraine.

  • Board jcd 2
  • Board jcd 3
  • Gala bb awards 1
  • Gala bb awards 2