Новини:

Стежте за останніми тенденціями, інноваціями, трансформаціями на ринку зовнішньої рекламі разом з BigBoard

Перша автобусна зупинка з Digital Signage

Entertainment використовує нову форму комунікації зі споживачами. На першій в Україні digital-зупинці запустили трейлер мультфильму «Зоотрополиіс» студії Disney, в якості промо до виходу в прокат в кінотеатрах країни нового мультфільму.

Запуск digital-проекту в outdoor ініціювали агентства BigMedia (група BigBoard Ukraine) та Starcom (група Publicis) для клієнта B&H Film Distribution.
Очікуючи транспорт в центрі Києва, містяни можуть не тільки скористатися електронними сервісами для своїх гаджетів (WI-FI, пристрої для зарядки, які сьогодні вже присутні в ряді зупинок), але і отримати цікаву інформацію і позитивні емоції.
Можливості digital в зовнішній рекламі не обмежені демонстрацією відеоряду, а й здатні залучати споживачів до комунікації з брендом, надаючи ряд інтерактивних сервісів.
Віддалене управління контентом в проектах Digital Signage в рази збільшує швидкість зміни сюжетних ліній і робить зовнішню рекламу більш мобільною і технологічною.
Цифрові рішення сьогодні багато в чому доповнюють стандартну медіа-комунікацію. Здатність Digital Signage до більш глибокої, інтерактивної, залучаючої комунікації зі споживачами в природних умовах міського середовища робить тандем зовнішньої реклами і діджитал максимально ефективним.

У Львові з’являться нові вуличні меблі

Більше 30-ти зупинок громадського транспорту з дизайном від Нормана Фостера незабаром прикрасять вулиці міста Лева.

Зупинки в центральній історичній частині міста встановить група BigBoard Ukraine, яка представляє в Україні французького гіганта JCDecaux – світового лідера з благоустрою міського середовища.
Окрім красивих та зручних майданчиків для очікування транспорту, львів’яни отримають можливість заряджати персональні гаджети та шукати інформацію в Інтернеті прямо на зупинках. За планом, павільйони для зупинок будуть облаштовані стаціонарною системою c покриттям WI-FI, графічними картами маршрутів міського транспорту.
Загальний обсяг інвестицій групи BigBoard Ukraine в проект з урахуванням витрат на обслуговування складає 6,500 000 UAH. Вартість встановлення конструкцій - 4,500 000 UAH. Для міста та городян вони безкоштовні. Щоденне обслуговування, підтримка конструкцій у належному стані протягом усього періоду експлуатації бере на себе інвестор.

  • Bushelter 1 lvov
  • Busshelter 2 lvov
  • Busshelter 3 lvov

До Євробачення 2017 в Києві з'являться сучасні елементи благоустрою

Група BigBoard Ukraine, представництво світового холдингу JCDecaux, спільно з київською міською адміністрацією реалізували пілотний проект благоустрою міського середовища з елементами вуличних меблів. До Євробачення в центрі Києва з'явився перший автоматизований туалет, стилізований до архітектурного ансамблю місцевості.

Об'єкт розроблено у Франції відомими світовими дизайнерами, яких долучає  JCDecaux  для своїх проектів вуличних меблів.
Приміщення пристосоване забезпечувати зручність і безпеку, необхідну для користувачів. В об'єкті автоматизовані всі процеси: від високоякісної очистки, антибактеріального захисту до технічного контролю та дистанційної передачі інформації про можливі пошкодження.
Даний проект демонструє якісно новий, європейський підхід до облаштування міської інфраструктури.
Реалізація проектів вуличних меблів передбачає рекламну та інфраструктурну складові.
Покриття витрат на встановлення та  якісне обслуговування соціальних об'єктів відбувається за рахунок розміщення розумної  кількості рекламних конструкцій сучасного зразка.
Цього разу JCDecaux / BigBoard у співпраці з муніципалітетом м Києва вдалося продемонструвати переваги партнерської підходу бізнесу і влади для вирішення міських питань, зокрема в проектах вуличних меблів.

 

  •        2