Компанія BigBoard демонтувала великогабаритний уніпол на розв'язці мосту Патона - одну з найбільших рекламних конструкцій в Києві

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Уніпол був розташований в зеленій зоні. З початком осені і похолоданням, яке принесло з собою дощі, земля в зеленій зоні стала непридатною для безпроблемної роботи важкої техніки, задіяної в процесі демонтажу такої великогабаритної рекламної конструкції, як уніпол. Для того, щоб встановити кран вагою до 150т, були спеціально закуплені 16 бетонних плит, якими укріпили грунт і створили надійну основу для трудомістких монтажно-демонтажних робіт.

Демонтаж уніполу здійснений в рамках виконання приписів схем розміщення рекламних конструкцій у Києві, прийнятих Розпорядженням КМДА №1689 від 26.12.2017.

Варто зазначити, що уніпол на розв'язці мосту Патона був, в своєму роді, унікальним об'єктом зовнішньої реклами - рекламний носій, встановлений в 2002 році, став першою рекламною конструкцією такого великого формату в місті Києві. Свого часу, ефектна конструкція надала абсолютно нові, інноваційні можливості для рекламодавців, а також сприяла наповненню дохідної частини міського бюджету - так, тільки за останні 8 років сума сплачених орендних платежів склала близько 850 тис. грн.

  • Img 3684

Львівська міськрада відзначила внесок компанії BigBoard в благоустрій міста

З нагоди Дня підприємця, міська рада Львова відзначила пам'ятною нагородою компанію-оператора зовнішньої реклами BigBoard (група BigBoard Ukraine / JCDecaux) за вагомий внесок у розвиток міста і підтримку соціальних ініціатив.

Соціальні проекти благоустрою міського середовища є одним із стратегічно важливих пріоритетів діяльності групи BigBoard Ukraine. В першу чергу, мова йде про проекти сучасних вуличних меблів - установці зупинок громадського транспорту, інформаційно-афішних колон, кіосків та інших конструкцій, які формують комфортне міське середовище.

У 2012 році, компанія BigBoard встановила перші 2 зупинки європейського типу біля будівлі Львівського університету ім. Івана Франка. Всього, на початковому етапі проекту було встановлено 7 зупинок і 7 інформаційно-афішних колон, розташованих в історичному центрі Львова. Дизайн встановлених зупинок громадського транспорту був розроблений Норманном Фостером - легендарним архітектором і гуру сучасного, комфортного міського простору. Всі об'єкти, що встановлюються компанією BigBoard, виконані за технологією JCDecaux з використанням високоякісних і зносостійких матеріалів, що пройшли антикорозійну обробку, і забезпечують надійність експлуатації на багато років вперед. Для комфорту городян, зупинкові павільйони обладнані зручними лавками, тонованими стеклами і зарядкою для персональних гаджетів.

В рамках проекту, компанія BigBoard інвестує не тільки в установку і монтаж зупиночних павільйонів, а й бере на себе витрати на щоденне обслуговування і підтримку конструкцій в належному стані протягом усього періоду експлуатації. Для міського бюджету сучасні зупинки Нормана Фостера безкоштовні. Така практика співпраці міста та бізнесу була вперше запропонована і реалізована світовим лідером зовнішньої реклами JCDecaux, і сьогодні це успішно працює в усьому світі - такі об'єкти вуличних меблів можна побачити в Парижі, Празі, Відні, Мадриді, Нью-Йорку та інших світових столицях.

На сьогоднішній день у Львові вже встановлено понад 60 зупинок за технологією JCDecaux, в подальшому, це число планується довести до 100 об'єктів. Таким чином, більше 17% потреби міста в якісних зупинкових комплексах буде покрито зусиллями однієї компанії, без залучення коштів міського бюджету.

BigBoard Ukraine вже більше шести років успішно реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі. Компанія планує і далі розвивати цей напрямок діяльності, наочно демонструючи ефективність співпраці міста та бізнесу, і сучасне розуміння об'єктів зовнішньої реклами, як невід'ємної і органічною складовою комфортного міського простору.

#BigBoardMeetingPoint: вуличні меблі Нормана Фостера на ATLAS Weekend

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

В основі сучасних концепцій розвитку міст, передусім, лежить ідея створення комфортного простору для життя. Ідеї ​​соціальності та благоустрою підпорядковані складні інфраструктурні та урбаністичні проекти, завдяки яким сучасні міста стають «розумними», інтегрованими публічними просторами, орієнтованими на людину. Комфорт відчувається в деталях. І сьогодні над створенням красивих, комфортних і технологічних елементів міського середовища - вуличних меблів і конструкцій зовнішньої реклами - працюють провідні архітектори і дизайнери світу, а їх функціональність спрямована на підтримку цілісного і органічного міського простору.

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

#BigBoardMeetingPoint стала, в своєму роді, унікальною локацією фестивалю, оскільки сама платформа і всі її складові елементи були створені з предметів вуличних меблів (комфортна транспортна зупинка, інформаційні панелі) легендарного британського архітектора Нормана Фостера - людини, чиї дизайнерські розробки змінили вигляд багатьох міст у всьому світі, від Парижу до Нью-Йорка, а відтепер представлені ​​в Україні – BigBoard Ukraine вже понад шість років реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Одесі, Харькові та Дніпрі.

Під час фестивалю #BigBoardMeetingPoint стала дійсно популярним місцем зустрічі гостей івенту, особливо молоді – адже тут можна було відпочити, зарядити персональний гаджет, та фотографуватися в стильній фотозоні. Важливо й те, що відвідувачам приємно було дізнатися, що такі вуличні меблі й зручні зупинки з зарядкою для гаджетів, вже давно є в Україні:

"Мені подобається тут. Нещодавно я був у Празі, бачив такі зупинки там і, до речі, рекламні постери в такому форматі дуже органічно виглядають, це красиво! Думаю, саме такі речі роблять Україну схожою на справжню європейську столицю. На такий зупинці приємно знаходитись, зручно, що є зарядка для телефону і скло тоноване - добре захищає від сонця. І це просто круто!) »- каже молодий хлопчина, один з відвідувачів платформи, який чекав зустрічі з компанією друзів.

#BigBoardMeetingPoint і досвід безпосередньої комунікації з людьми на ATLAS Weekend, ще раз підтвердив і продемонстрував переваги нового підходу до зовнішньої реклами, як невід'ємної частини комфортного міського середовища, створеного для людини.

#bigboardmeetingpoint #bigboard #bigmedia #outdoorfurniture #outdoor #ooh #atlas #atlasweekend

На рекламних носіях в празькому аеропорту імені Вацлава Гавела вперше з'явилися повідомлення українською мовою - так міжнародний холдинг JCDecaux привітав колег з BigBoard Ukraine в чеській столиці

16-18 травня, велика корпоративна команда компанії BigBoard Ukraine, що входить в міжнародний холдинг JCDecaux, провела три дні в Празі - місті, в якому в 1993 році у акціонерів компанії вперше виникла ідея привезти зовнішню рекламу на територію пострадянської України. Французький акціонер BigBoard Ukraine, світовий лідер ринку ООН компанія JCDecaux, підготував сюрприз для українських колег - в залі прильоту команду BigBoard Ukraine зустріли білборди з привітанням і поздоровленням з 25-річчям компанії. Також, 16 травня в Празі відбувся урочистий гала-вечір «BigBoard Awards - 25 Big Star Years», присвячений 25-річчю компанії, в якому взяв участь голова JCDecaux Жан-Франсуа Деко, акціонери і співробітники BigBoard Ukraine.

  • Board jcd 2
  • Board jcd 3
  • Gala bb awards 1
  • Gala bb awards 2

Індустріальний комітет зовнішньої реклами розповів про актуальні тренди і розвиток галузевих досліджень

17 квітня Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) провів прес-сніданок, присвячений галузевим дослідженням і основним трендам розвитку ООН в Україні та світі.

В якості спікерів виступили ключові фігури в галузі OOH: глава ІКЗР і директор BigBoard (група BigBoard Ukraine) Юрій Чаруха, директор Posterscope Ukraine Андрій Нікітіч, голова технічного комітету ІКЗР і директор з аналітики «Прайм груп» Ігор Лазарєв. В рамках прес-сніданку спікери розповіли про свої плани щодо поліпшення якості досліджень. Зокрема, вже з березня почали перераховувати пасажиропотоки в столиці. Також, експерти OOH розповіли про введення системи аудиту, який проводиться силами ІКЗР за участю міжнародних рекламних холдингів: Group M, Медійні Системи Смарт, Optimum Media Ukraine, Posterscope Ukraine, Publicis, razom communications і найбільших національних операторів: BigBoard Ukraine, Octagon Outdoor, Перехід Аутдор, Prime Group, РТМ-УКРАЇНА.

На прес-сніданку також виступили провідні експерти в галузі досліджень ООН в Україні: глава Fotomonitor Сергій Смоляр і комерційний директор Doors Consulting Ярослав Тодоренко. Сергій Смоляр представив аудиторії детальну картину столичного трафіку і розповів про основні принципи і нюансах моніторингу. У гостей була можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавлять.

Експерти пояснили, що такі дослідження дають розуміння того, що повідомлення буде донесено саме потенційному покупцеві за конкретні вимірні інвестиції, що значно підвищує рівень довіри до OOH по відношенню до інших каналів коммунікацій.

«Індустріальний комітет зовнішньої реклами був заснований в 2010 році. Основною метою була популяризація досліджень зовнішньої реклами та виведення ринку на новий рівень, де за допомогою моніторингу та скорингу можна чітко планувати ефективність рекламної кампанії в цьому медіаканалах, досягаючи балансу результативності та витрат.

Як тоді, так і зараз, тендер на проведення досліджень виграла компанія Doors - єдиний на сьогоднішній день стандартизований ІКЗР дослідник ринку зовнішньої реклами, що володіє достатнім досвідом, ресурсами та знаннями. І, що не менш важливо, що володіє величезною порівняльною базою даних і аналітики, зібраної протягом 10 років роботи в цій сфері.

Дослідження зовнішньої реклами базуються на вимірюванні пасажиропотоків, які проводяться з певною регулярністю. На основі цих вимірювань створюються транспортні моделі міст. З плином часу, в результаті змін в інфраструктурі міста, транспортні моделі змінюються, пасажиропотоки необхідно перераховувати щоб не втрачати актуальності даних.

Цього року ІКЗР знайшов можливість фінансування перерахунку пасажиропотоків, більш того - для підвищення точності досліджень впроваджена нова методика незалежного аудиту, який здійснюється компаніями-учасниками ринку. Якісні дослідження - основний інструмент і запорука успішного медіапланування, в чому безпосередньо зацікавлені як оператори ООН, так і рекламні агентства, рекламодавці. Сьогодні ми бачимо інтерес і актуальну потребу в дослідженнях. Очікуємо підтримки наших колег і партнерів, в просуванні цього інструменту », - коментує Юрій Чаруха, глава ІКЗР, директор компанії BigBoard.

З останніми даними досліджень можна ознайомитися на сайті ІКЗР http://icoa.org.ua

BigBoard Ukraine відзначив 25-річчя з дня заснування компанії і ринку ООН

11 квітня у конференц-залі готелю Hyatt Regency Kyiv відбувся святковий прийом з нагоди цієї визначної події.

BigBoard Ukraine - компанія, яка 25 років тому стала першою компанією-оператором ООН в Україні, поклавши початок і заклавши основи абсолютно нової галузі, 11 квітня зібрала колег і партнерів - усіх тих, хто всі ці роки своєю працею і талантом створював сучасну індустрію української реклами , щоб разом відсвяткувати чверть століття (!) улюбленої справи і річницю створення компанії.

У цей вечір BigBoard Ukraine і господарі свята акціонери-засновники компанії Аскольд Шестунов і Йозеф Ондерка радо приймали в гостях засновників і керівників провідних компаній сфери реклами України - операторів ООН, рекламні агентства, дослідників, представники влади та галузевих об'єднань. 

Це був теплий вечір дружнього спілкування, спогадів і справжнього партнерства!

  • Dvl 9323

Компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine) підтримала програму Управління туризму КМДА щодо підвищення туристичної привабливості Києва і ініціювала розміщення карт туристичної навігації на 50 сіті-лайтах в центрі столиці

У п'ятницю, 13 квітня, в прес-центрі «Українські новини» відбулася прес-конференція «Київ туристичний: промоція та збільшення внутрішнього туристичного потоку» за участю Антона Тараненко, начальника Управління туризму та промоцій КМДА і Юрія Чарухи, директора компанії BigBoard (група BigBoard Ukraine).

В рамках реалізації програми з розвитку туризму, Управлінням туризму КМДА ініційовані ряд он-лайн і офф-лайн проектів, спрямованих на розвиток туристичної привабливості міста та підвищення внутрішнього туристичного потоку. Зокрема, як було озвучено паном Тараненко під час прес-конференції, згідно з соціологічними дослідженнями українці звертають значну увагу на об'єкти зовнішньої реклами, що, в даному випадку, робить її незамінним інструментом комунікації «тут і зараз». Для підвищення комфорту навігації в столиці, Управління туризму встановило 50 стел з туристичними картами Києва. Стели розміщені в історичному центрі Києва і містять інформацію про саму локацію, культурні і соціальні об'єкти поруч, туристичні центри, а також дають змогу отримання он-лайн інформації через QR код.

Компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine), як провідний оператор зовнішньої реклами і компанія, яка цілеспрямовано займається підтримкою соціальних ініціатив, стала партнером проекту і, додатково, розмістила карти туристичної навігації на 50 сіті-лайтах в історичному центрі Києва. Всі 50 сіті-лайтів BigBoard з туристичними картами розташовані в найбільш зручних і видимих ​​для пішоходів місцях, 70% з них встановлені на зупинках громадського транспорту.

Розміщення додаткових туристичних карт на 50 сіті-лайтах BigBoard дозволило вдвічі збільшити кількість локацій і щільність розміщення, а також збільшити частоту контакту, що є найбільш важливим аспектом, з точки зору підвищення комфорту туристичної навігації в місті.

Найближчим часом Управлінням туризму КМДА та компанією BigBoard буде підписаний відкритий Меморандум про подальшу співпрацю в рамках реалізації соціальних ініціатив, до якого можуть приєднатися і інші оператори.

Юрій Чаруха, директор компанії BigBoard: «BigBoard Ukraine має значний досвід успішної реалізації соціальних проектів. Більш того, для нашої компанії, що входить у світовий холдинг JCDecaux, напрямок підтримки соціально значущих ініціатив є одним із стратегічно важливих пріоритетів. Зовнішня реклама - це, в першу чергу, інструмент комунікації; це частина сучасного міського середовища, і реалізація соціально значущих проектів - це добра європейська і світова практика. Так, в активі компанії, співпраця з USAID, багаторічне партнерство з Службою розшуку дітей, проект по підвищенню безпеки дорожнього руху та проекти, спрямовані на розвиток і благоустрій міського середовища, здійснені у співпраці з міською владою. На сьогоднішній день, реалізовано понад 600 ініціатив. Нещодавно, спільно з данськими художницями нами був реалізований перший арт-проект «Точки дотику», в якому об'єкти зовнішньої реклами стали об'єктами сучасного мистецтва.

Ми співпрацюємо з містом і завжди йдемо назустріч цікавим соціальним ініціативам. В рамках продовження проекту з розміщення карт туристичної навігації ми плануємо встановити на вже наявних рекламних площинах компанії ще близько 30-40 карт міста. Витрати на розміщення карт (друк, установка, сервіс з підтримки об'єкта в належному вигляді), звичайно ж, наша компанія бере на себе. І ми відкриті до подальшої співпраці».

  • 1

Обрано нового голову Правління Індустріального комітету зовнішньої реклами України

Новим головою Правління Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР) на 2018 рік обрано Юрія Чаруху, директора компаніїї BigBoard.

Юрій Чаруха  - професіонал, експерт комунікаційної галузі з багаторічним досвідом роботи на ринку зовнішньої реклами України, є одним з найактивніших учасників й ініціаторів створення ІКЗР і вже не вперше очолює Правління Комітету.

Юрий Чаруха, директор компанії BigBoard, голова ІКЗР: «Створення й імплементація єдиних стандартів у галузі зовнішньої реклами, консолідація ринку й формування прозорих умов його діяльності, підвищення якості технологій й дослідницьких інструментів будуть й надалі основними напрямками діяльності ІКЗР.»  

# 3500lives: в Україні стартувала соціальна реклама безпеки на дорогах

BigMedia (BigBoard Group) стала партнером першої міжнародної соціальної кампанії «#3500lives: безпека на дорогах», яку проводить у 70 країнах світу FIA, Міжнародна автомобільна федерація, за підтримки JCDecaux.

BigMedia (BigBoard Group) стала партнером першої міжнародної соціальної кампанії «#3500lives: безпека на дорогах», яку проводить у 70 країнах світу FIA, Міжнародна автомобільна федерація, за підтримки JCDecaux. У серпні 2017 року з рекламних щитів у Києві, Дніпрі, Львові та Харкові відомі у світі люди, зірки спорту та шоу-бізнесу, закликають пам'ятати про правила безпеки на дорогах. Дворазовий чемпіон світу Формули-1 Фернандо Алонсо нагадує: "Пристебніть ремені безпеки". Фарелл Уільямз, співак, автор пісень і музичний продюсер, закликає: "Не пишіть смс за кермом". Мішель ЕО, актриса, продюсер і посол доброї волі програми розвитку ООН, акцентує увагу на безпеці дітей: "Використовуйте дитяче крісло". Тенісист, переможець 15 турнірів Великого Шолома, Рафаель Надаль звертає увагу на технічний стан автомобіля: «Перевірте шини».

Згідно статистики Всесвітньої організації охорони здоров'я в усьому світі за добу на дорогах гине 3 500 людей. Кампанія спрямована на збільшення безпеки всіх учасників дорожнього руху і збереження 3500 життів - # 3500 lives.

Актуальність безпечного дорожнього руху в Україні, на жаль, не знижується: смертність на дорогах в Україні залишається найвищою серед усіх країн Європи. З 2011 по 2016 рік в Україні (за даними Департаменту медичної допомоги МОЗ) зареєстровано близько 170 тисяч ДТП, у яких загинуло 26,5 тисяч осіб. За даними МВС за останні три роки смертність на дорогах поступово знижується: у 2014 році на дорогах країни загинуло 4,83 тисячі осіб, у 2015-му - 4,48 тисяч, у 2016 - трохи більше 4 тисяч, за 1 квартал 2017 року - 702 людини.

Аскольд Шестунов, CEO BigBoard Group, зазначає: «Відповідальність на дорозі всіх учасників руху - це базова характеристика відповідальності в цілому, ступінь зрілості й усвідомленості поведінки суспільства у загальнолюдському масштабі. Прояв соціально зрілої позиції по відношенню до оточуючих людей, особливо наявно  проявляється на дорозі, де травматизм і смерть так часто приходять у життя як окремої людини, так і сімей, полягає, в першу чергу, у дотриманні досить простих правил безпеки. Саме тому наша компанія розділяє заклик FIA дотримуватися заходів безпеки на дорогах у кампанії # 3500lives. Зовнішня реклама, коли вона знаходиться у професійних руках, - прекрасний ненасильницький інструмент спонукання до відповідальності».

У кампанії # 3500lives викладені 10 правил, які можуть допомогти врятувати життя людей. FIA закликає підписати Маніфест з глобальної безпеки дорожнього руху.

Ринку ООН необхідне перезавантаження

7 серпня опублікований звіт про першу діалогову зустріч «ООН 2.0: майбутнє галузі» «ПЛАТФОРМИ інтегрованих рішень для ринку ООН», яку ініціювала компанія BigBoard Ukraine, засновник ринку зовнішньої реклами в Україні. Ініціатори ПЛАТФОРМИ зазначають, що розуміння необхідності змін у галузі призвело до створення відкритого майданчика для спілкування та пошуку спільних інтегрованих рішень. Сьогодні ринок ООН (out- of - home) - це екосистема, на прогресивний розвиток якої впливають бізнес, влада і громадськість. У її розвитку, у формуванні комфортного міського простору зацікавлені оператори зовнішньої реклами, рекламні агенції, рекламодавці, муніципалітет, міська влада, архітектори, урбаністи, громадськість, мешканці міст.


«Майбутнє галузі стало головною темою, яку обговорювали понад 70 учасників ринку, - зазначає Аскольд Шестунов, генеральний директор BigBoard Ukraine. - Питань у всіх накопичилося багато, з’явилася необхідність відкритого діалогу, в якому представники влади, бізнесу та громадськості почули один одного  та разом сформулювали ті стратегічні напрямки, які забезпечать розвиток галузі».
Зустріч відвідали представники всіх секторів галузевої екосистеми OOH (out-of- home) - рекламодавці (Київстар, Nissan, Агромат, Mondelez), агенції (Performics, Media Scope, Media Direction, ZenithOptimedi, GroupM, Starcom, UM АDV Group, Концепт-Медіа), оператори (BigBoard, ПраймГрупп, Луверс, Октагон, Перехід Аутдор); дослідники (DOORS consulting, Kwendi Media Audit); громадськість, представники галузевих і громадських організацій (USAID, GIZ, Фонд «Східна Європа», Асоціація операторів зовнішньої реклами; архітектори, урбаністи, Інститут розвитку міста, Полтава); муніципалітет - КМДА, «Київреклама».
На ПЛАТФОРМІ панувала робоча атмосфера, доброзичливість, конструктивізм і бажання розібратися з позиціями та думками інших учасників. Ті, хто відвідали зустріч, відзначають, що «розбору польотів», взаємних претензій і звинувачень не було, і це важлива відмінність зустрічі даного формату від традиційних галузевих заходів. Фактично, це був перший досвід спільного будівництва майбутнього рекламної галузі.
«Через п’ять годин спільної праці прийло усвідомлення особистої відповідальністі цеху за сформовану галузеву ситуацію, звичні стратегії звинувачень змінилися на пошук рішень,  зазвучали поняття «громадянська позиція», «вдосконалення власного професіоналізму», репутація галузі», у творчій атмосфері народився термін «б`ютіфікація міського середовища» як одне із завдань ООН», - розповідає Олена Безхлєбна, директор BigMedia.
В рамках роботи ПЛАТФОРМИ ТОП-менеджери BigBoard презентцвали кейси. Аскольд Шестунов розповів про те, що в сучасному світі «ООН – це невід'ємна частина міського середовища».
Йозеф Ондерка, голова ради директорів BigBoard B.V., розповідаючи про світовий досвід у розвитку "Зовнішньої реклами як частини міського середовища", зазначив, що в західних країнах стрімко скорочується кількість носіїв, але зростають інвестиції і зростає сама галузь; витрати у більшості випадків спрямовані на розвиток вуличних меблів. Йозеф висловив сподівання, що спільні рішення представників галузі, міської влади та громадськості призведуть до довгострокового співробітництва та гармонізації міського простору.
Олена Безхлєбна у презентації «Тренд майбутнього - комерційні проекти з соціальною складовою» презентувала кейси ООН із соціальною складовою, які були реалізовані в Україні. Пані Олена відзначає, що навіть представники рекламного співтовариства замало знають про соціальну значущість зовнішньої реклами, про численні проекти, які приносять практичну користь городянам, тому важливо інформувати суспільство про найкращі практики.
Юрій Чаруха, директор BigBoard, презентував два кейси з теми: «Не вчасно, без урахування системності ринку», де зробив основний акцент на тому, що галузеві рішення мають носити системний характер і враховувати готовність ринку. «Пийняття  компетентних рішень в управлінських процесах неможливе без врахування розмаїття зв'язків бізнес екосистеми», - зазначив директор BigBoard.
Результатами роботи першої діалогової зустрічі «ООН 2.0: майбутнє галузі» стали спільні рішення всіх учасників щодо кроків, які необхідно зробити. Щоб отримати розвиток галузі ООН необхідно реформувати ринок OOH, консолідувати всіх учасників ринку ООН для спільної законотворчості, підвищувати професійний, технічний, креативний рівень всіх учасників ринку, створити комунікації з місцевою владою, знайти форми відкритого діалогу, актуалізувати громадянську позицію, розробити і впровадити в практику галузі ООН «Кодекс честі», покращити імідж ООН, активізувати процес залучення клієнтів.
Учасники відзначають, що майбутнє галузі всі учасники ринку бачать по-схожому: всі хочуть розвитку, системності та прозорості, очікують на створення комфортного міського середовища і готові крокувати вперед, оскільки сміливі мрії про майбутнє зовнішньої реклами до кінця сесії виглядали цілком реальними для досягнення.
Аскольд Шестунов зазначає: «Проведення сесії стало дуже своєчасним, сформульовані конкретні кроки для перезавантаження. Клієнт і ринок бажають працювати з професіоналами, інститут п’ятилітнього дозволу не передбачає довгострокового ведення бізнесу, а це автоматично перекреслює ідею про запровадження інновацій і примноження інвестицій. Ринку потрібні чіткі правила, впровадження інституту довгострокових інвестиційних договорів на благоустрій міського середовища, закони мають відповідати часу, законодавчі документи не повинні суперечили один одному, всій галузевій екосистемі необхідні спільні рішення».
Учасники сесії впевнені, що в спільній розробці майбутнього галузі у відкритому форматі ПЛАТФОРМИ, представники влади, бізнесу і громадськості отримали успішний досвід, та висловилисподівання, що  напрацьовані рішення бутуть втілені в життя

  • 833c8757 f090 498c aa06 2916a95bfb60 ua

До Євробачення 2017 в Києві з'являться сучасні елементи благоустрою

Група BigBoard Ukraine, представництво світового холдингу JCDecaux, спільно з київською міською адміністрацією реалізували пілотний проект благоустрою міського середовища з елементами вуличних меблів. До Євробачення в центрі Києва з'явився перший автоматизований туалет, стилізований до архітектурного ансамблю місцевості.

Об'єкт розроблено у Франції відомими світовими дизайнерами, яких долучає  JCDecaux  для своїх проектів вуличних меблів.
Приміщення пристосоване забезпечувати зручність і безпеку, необхідну для користувачів. В об'єкті автоматизовані всі процеси: від високоякісної очистки, антибактеріального захисту до технічного контролю та дистанційної передачі інформації про можливі пошкодження.
Даний проект демонструє якісно новий, європейський підхід до облаштування міської інфраструктури.
Реалізація проектів вуличних меблів передбачає рекламну та інфраструктурну складові.
Покриття витрат на встановлення та  якісне обслуговування соціальних об'єктів відбувається за рахунок розміщення розумної  кількості рекламних конструкцій сучасного зразка.
Цього разу JCDecaux / BigBoard у співпраці з муніципалітетом м Києва вдалося продемонструвати переваги партнерської підходу бізнесу і влади для вирішення міських питань, зокрема в проектах вуличних меблів.

 

  •        2

У Львові з’являться нові вуличні меблі

Більше 30-ти зупинок громадського транспорту з дизайном від Нормана Фостера незабаром прикрасять вулиці міста Лева.

Зупинки в центральній історичній частині міста встановить група BigBoard Ukraine, яка представляє в Україні французького гіганта JCDecaux – світового лідера з благоустрою міського середовища.
Окрім красивих та зручних майданчиків для очікування транспорту, львів’яни отримають можливість заряджати персональні гаджети та шукати інформацію в Інтернеті прямо на зупинках. За планом, павільйони для зупинок будуть облаштовані стаціонарною системою c покриттям WI-FI, графічними картами маршрутів міського транспорту.
Загальний обсяг інвестицій групи BigBoard Ukraine в проект з урахуванням витрат на обслуговування складає 6,500 000 UAH. Вартість встановлення конструкцій - 4,500 000 UAH. Для міста та городян вони безкоштовні. Щоденне обслуговування, підтримка конструкцій у належному стані протягом усього періоду експлуатації бере на себе інвестор.

  • Bushelter 1 lvov
  • Busshelter 2 lvov
  • Busshelter 3 lvov

Перша автобусна зупинка з Digital Signage

Entertainment використовує нову форму комунікації зі споживачами. На першій в Україні digital-зупинці запустили трейлер мультфильму «Зоотрополиіс» студії Disney, в якості промо до виходу в прокат в кінотеатрах країни нового мультфільму.

Запуск digital-проекту в outdoor ініціювали агентства BigMedia (група BigBoard Ukraine) та Starcom (група Publicis) для клієнта B&H Film Distribution.
Очікуючи транспорт в центрі Києва, містяни можуть не тільки скористатися електронними сервісами для своїх гаджетів (WI-FI, пристрої для зарядки, які сьогодні вже присутні в ряді зупинок), але і отримати цікаву інформацію і позитивні емоції.
Можливості digital в зовнішній рекламі не обмежені демонстрацією відеоряду, а й здатні залучати споживачів до комунікації з брендом, надаючи ряд інтерактивних сервісів.
Віддалене управління контентом в проектах Digital Signage в рази збільшує швидкість зміни сюжетних ліній і робить зовнішню рекламу більш мобільною і технологічною.
Цифрові рішення сьогодні багато в чому доповнюють стандартну медіа-комунікацію. Здатність Digital Signage до більш глибокої, інтерактивної, залучаючої комунікації зі споживачами в природних умовах міського середовища робить тандем зовнішньої реклами і діджитал максимально ефективним.