7 серпня опублікований звіт про першу діалогову зустріч «ООН 2.0: майбутнє галузі» «ПЛАТФОРМИ інтегрованих рішень для ринку ООН», яку ініціювала компанія BigBoard Ukraine, засновник ринку зовнішньої реклами в Україні. Ініціатори ПЛАТФОРМИ зазначають, що розуміння необхідності змін у галузі призвело до створення відкритого майданчика для спілкування та пошуку спільних інтегрованих рішень
Реалізація пілотного проекту зі встановлення digital-екранів на об’єктах вуличних меблів. Спільний проект з компанією Samsung, який дозволяє створювати та транслювати на рекламних носіях динамічний контент. Управління контентом здійснюється дистанційно.
Група BigBoard Ukraine спільно з київською міською адміністрацією реалізували пілотний проект благоустрою міського середовища з елементами вуличних меблів. До Євробачення в центрі Києва з'явився перший автоматизований туалет, стилізований під архітектурний ансамбль місцевості. Приміщення пристосоване забезпечувати зручність і безпеку, необхідну для користувачів. В об'єкті автоматизовані всі процеси: від високоякісної очистки, антибактеріального захисту до технічного контролю та дистанційної передачі інформації про можливі пошкодження.
В рамках реалізації програми з розвитку туризму, Управлінням туризму КМДА ініційовані ряд он-лайн і офф-лайн проектів, спрямованих на розвиток туристичної привабливості міста та підвищення внутрішнього туристичного потоку. Для підвищення комфорту навігації в столиці, Управління туризму встановило 50 стел з туристичними картами Києва. Стели розміщені в історичному центрі Києва і містять інформацію про саму локацію, культурні і соціальні об'єкти поруч, туристичні центри, а також дають змогу отримання он-лайн інформації через QR код. Компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine), як провідний оператор зовнішньої реклами і компанія, яка цілеспрямовано займається підтримкою соціальних ініціатив, стала партнером проекту і, додатково, розмістила карти туристичної навігації на 50 сіті-лайтах в історичному центрі Києва. Всі 50 сіті-лайтів BigBoard з туристичними картами розташовані в найбільш зручних і видимих для пішоходів місцях, 70% з них встановлені на зупинках громадського транспорту. Розміщення додаткових туристичних карт на 50 сіті-лайтах BigBoard дозволило вдвічі збільшити кількість локацій і щільність розміщення, а також збільшити частоту контакту, що є найбільш важливим аспектом, з точки зору підвищення комфорту туристичної навігації в місті.
Більше 30-ти зупинок громадського транспорту дизайну Нормана Фостера прикрасили вулиці Львова. У планах компанії оснащення комплексів стаціонарною системою з покриттям Wi-Fi та графічними картами маршрутів міського транспорту. Загальні інвестиції в проект складають 6 500 000 UAH. Для міста дані об’єкти безкоштовні. Щоденне обслуговування, підтримка носіїв в належному стані протягом всього періоду експлуатації відбуватиметься за рахунок коштів інвестора.
Більше проектів можна переглянути в архіві Архів проектів
Компанія «BigBoard» відкрита до співпраці, Ви завжди можете звернутись до нас з пропозицією соціальних змін.
Залишіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо Вам: