more 1,000 – Implemented projects throughout the country

Ринку ООН необхідне перезавантаження

7 серпня опублікований звіт про першу діалогову зустріч «ООН 2.0: майбутнє галузі» «ПЛАТФОРМИ інтегрованих рішень для ринку ООН», яку ініціювала компанія BigBoard Ukraine, засновник ринку зовнішньої реклами в Україні. Ініціатори ПЛАТФОРМИ зазначають, що розуміння необхідності змін у галузі призвело до створення відкритого майданчика для спілкування та пошуку спільних інтегрованих рішень. Сьогодні ринок ООН (out- of - home) - це екосистема, на прогресивний розвиток якої впливають бізнес, влада і громадськість. У її розвитку, у формуванні комфортного міського простору зацікавлені оператори зовнішньої реклами, рекламні агенції, рекламодавці, муніципалітет, міська влада, архітектори, урбаністи, громадськість, мешканці міст. «Майбутнє галузі стало головною темою, яку обговорювали понад 70 учасників ринку, - зазначає Аскольд Шестунов, генеральний директор BigBoard Ukraine. - Питань у всіх накопичилося багато, з’явилася необхідність відкритого діалогу, в якому представники влади, бізнесу та громадськості почули один одного та разом сформулювали ті стратегічні напрямки, які забезпечать розвиток галузі». Зустріч відвідали представники всіх секторів галузевої екосистеми OOH (out-of- home) - рекламодавці (Київстар, Nissan, Агромат, Mondelez), агенції (Performics, Media Scope, Media Direction, ZenithOptimedi, GroupM, Starcom, UM АDV Group, Концепт-Медіа), оператори (BigBoard, ПраймГрупп, Луверс, Октагон, Перехід Аутдор); дослідники (DOORS consulting, Kwendi Media Audit); громадськість, представники галузевих і громадських організацій (USAID, GIZ, Фонд «Східна Європа», Асоціація операторів зовнішньої реклами; архітектори, урбаністи, Інститут розвитку міста, Полтава); муніципалітет - КМДА, «Київреклама».

  • Year: 2017
  • 8fd7a71b b9a0 40ac 8748 3200e9b521ea ua

The first digital panels in Kyiv

Implementation of a pilot project on incorporating digital screens into street furniture. Implemented jointly with Samsung, the initiative enables creation and broadcasting of dynamic content via OOH media. The content is managed remotely.

  • Citylight digital 2

New street furniture project in Kyiv

Група BigBoard Ukraine спільно з київською міською адміністрацією реалізували пілотний проект благоустрою міського середовища з елементами вуличних меблів.

  •        2

Urban improvement project in Lviv

Over 30 bus shelters, designed by Norman Foster, have gracefully blended with the local charm of the streets of Lviv. The company is planning to equip the stops with Wi-Fi access points and graphic maps of public transport routes. Total project investments amount to UAH 6 500 000. However, this initiative creates no costs for the city. The expenses, related to the daily maintenance of the media throughout the entire use period will be covered by the investor.

  • Small         7
  •           5
  •       10
  •       1

Innovative services

In autumn of 2015, BigBoard introduced its first public transport stop equipped with USB-connectors for recharging mobile devices. The project was initiated jointly with PUC/Kyivpastrans Public Utility Company. Currently, the focus of the initiative is to research the possibility of connecting wireless cameras to create safe areas around the stops.

  • Zryadka 2
  • Zaryadka 1

Cooperation

callback